Proiect transnațional „Educație online fără hotare” „Ursulețul de Pluș” RO – MD

S-a încheiat prima rundă a Proiectului „Educație online fără hotare” și peste 300 de instituții din Republica Moldova și România au primit certificate de gratitudine din partea Direcției Generale Educație, Tineret și Sport.

În context vă propunem câteva exemple de rapoarte narative care reflectă implicarea elevilor în această inițiativă de prietenie peste pandemie.

  1. Școala noastră fără violență, participanți:

Consiliul Elevilor din Gimnaziul Balasinești,  satul Balasinești, raionul Briceni, Republica Moldova.

Consiliul Elevilor din  Școala Gimnazială Gh. Popescu, Mărgineni-Slobozia, localitatea Socornicești, județul Olt, România

Scopul proiectului:

  • sprijine dezvoltarea, transferul și implementarea de practici inovatoare în educație prin intermediul platformelor web de comunicare la distanță
  • încurajeze implementarea de inițiative educaționale comune cu scopul promovării, cooperării, învățării reciproce și schimbului de experiență la nivel european
  • ofere posibilitatea instituțiilor educaționale din Republica Moldova și România să colaboreze la nivel transnațional, împărtășind și confruntând idei, practici sau metode de lucru, producând astfel rezultate tangibile.
  1. Învățăm să dăruim, învățăm să mulțumim, participanți:

Instituția Publică Liceul Teoretic Varnița

Liceul teoretic bilingv ita wegman, București, România

Liceul ortodox “sf. Nicolae” Zalău, România

Scopul proiectului:

  • Implementarea unor strategii de educare și dezvoltare a conștiinței morale și a comportamentelor copiilor în spiritul acceptării diversității și a valorilor moral-creștine. Formarea și educarea unei atitudini pozitive față de semenii noștri aflați în dificultate.
  1. Cartea bate filmul participanți:
  • Glod Oxana, profesoară de limba și literatura română, R. Moldova
  • Angheluș Raluca, profesoară de limba și literatura română, România

      Scopul proiectului:

  • Colaborarea la nivel transnațional, împărtășind și confruntând idei, practici și metode de lucru, producând astfel rezultate tangibile la obiectul de limba și literatura română cu elevii din clasa XI

Detali….RAPORT PROIECT ,,URSULEȚUL DE PLUȘ” MURESAN DALIA SORINA